finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

söndag

Kategori: Dagbok

Tog en skön sovmorgon idag och stack sen till gymmet och mosade min röv totalt. Jag var inte så peppad men det var riktigt kul att blanda alla nya friövningar med maskiner, och jag kände verkligen hur det tog ordentligt! Undrar om jag kommer kunna gå kommande dagar. Har hunnit med mina söndagssysslor också, en snabb veckohandling och några maskiner tvätt och lite städning.
Känner mig inte peppad inför kommande vecka. Den är iförsig lugnare, men jag har lönesamtal med chefen och det är lite nervöst eftersom jag tänker vara ärlig om hur jag har trivts senaste tiden på jobb.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: