finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Tandis

Kategori: Dagbok

Man bör ju egentligen inte blogga när man känner sig nere, med risken att bloggen blir extremt negativ. Men jag fick en sån käftsmäll idag så jag har känt sån matthet i hela kroppen. *försöker släppa försöker släppa*
 
Tandläkaren gick bra idag. Om det är något jag har så är det bra tänder, har aldrig haft hål och hade inga nu heller trotts att jag levt på läsk, godis och kakor halva livet. Ska passa på att skaffa en tandförsäkring hos folktandvården, i förebyggande syfte, eftersom jag hamnar i en väldigt låg prisgrupp.
 
Har försökt sova några timmar efter jobb, men det gick inte. Ska jobba hela helgen, men om man ska se något positivt med det så får jag åtminstone restaurangmat. Det är det bästa med att vara iväg på konferenser, man slipper laga mat hemma och äta ensam i åtminstone nån dag.
 
Nu ska jag försöka lista ut hur jag ska göra det här till en bra kväll under omständigheterna. Risken är att jag KRÄKS rakt ut av besvikelse, svek och frustration. Vet inte om jag ska tröstäta eller spy. Orkar man träna? 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: