finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

ass to grass

Kategori: Dagbok

Hellu gott folk. Här sitter jag och har PMS och försöker tänka positiva tankar! Det är HELG och jag ska få äta mitt eftertraktade färska bröd imorgon efter ett köttigt benpass. Min rumpa har börjat utvecklas åt det håll jag vill, även om jag stannat upp lite på vågen!
 
Jag känner att jag verkligen vill lägga i en högre växel i styrkan för att växa i volymen. Jag är ju inte med i Axon Beach 2014 bara för att tappa fett, jag vill ju bygga satan i gatan också.  Om 1 månad är jag anmäld till både Vårruset och Blodomloppet så jag borde ju kanske börja öva upp flåset igen!!! Hmmm detta var kanske inte så genomtänkt, jag som inte har sprungit en kilometer sen i oktober ;)
 
Fick veta idag att mitt gym blivit uppköpt av Friskis & Svettis, och ska stängas ner över sommaren för renovering. Jag vet inte om jag får fortsätta träna där sen, eller om jag ens kompenseras annars. Oavsett måste jag hitta ett nytt gym över sommaren. Komplicerat värre. Hatar när träningen blir ett projekt. Jag har ju så lyxigt nu med 5 minuters promenad till gymmet! Ska jag behöva ta bilen genom halva stan för att träna sen?
 
Axlar/bröst/triceps idag 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: