finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Påskhälsning

Kategori: Dagbok

Jag äter sällan fisk för jag är så inkompetent att tillaga det. Jag har varit såååå nyttig har jag då tyckt som ätit 3 måltider lax i rad, och ikväll räkor. Tills jag blev matförgiftad ikväll, för andra gången, av just räkor. Kommer inte våga äta såna igen. Fan att skaldjur är så gott! Lyckades till slut ta mig till gymmet och körde bröst/axlar/triceps kl 22-23. Imorgonbitti blir det rygg innan jag ska hämta brorsan från tågstationen.
 
Tack för alla fina kommentarer jag fått =) Det är ni som påminner mig om varför jag kämpar och hur långt jag kommit. Det är så lätt att fastna i tankar om nu nu nu och kortsiktiga mål!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: