finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Resultat vecka 11 #Axon

Kategori: Dagbok

Inga förändringar i måtten denna veckan. Har inte gått någon powerwalk och dessutom haft två vilodagar. Det har blivit restaurang, korv, skippade måltider, flyttade tider, familjemiddagar och en del fuskande!
Vikten stod på 76,5 kg i torsdags men 80,2 idag och det har sina förklaringar. Ingen fara, jag behöver bara rensa systemet från all skitmat så är jag tillbaka igen nästa vecka =) Jag har jättemycket styrka och energi på lager nu när jag fått äta upp mig och sova ut ordentligt. 
 
Vikt start: 86,6 kg
Vikt vecka 11: 80,2 kg
= -6,4 kg
 
Mått totalt:
Mage: -15 cm
Lår (höger): -6 cm
Midja: -12 cm
Stuss/rumpa: -12 cm
Bröst: -8 cm
Arm (höger): -3 cm
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: