finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Resultat vecka 12 #Axon

Kategori: Dagbok

Vikt start: 86,6 kg
Vikt vecka 12: 77,6 kg
= -9 kg
 
Mått totalt:
Mage: -16 cm
Lår (höger): -6 cm
Midja: -13 cm
Stuss/rumpa: -13 cm
Bröst: -8,5 cm
Arm (höger): -4 cm
 
Tappat 1 cm på mage, midja, rumpa och armar denna veckan, och 0,5 på bysten. Fortfarande inte återhämtat mig mentalt helt från påskens fuskande och inte gått en enda powerwalk denna vecka. Även om jag råkade ha lite minus denna veckan så har jag inte känt någon större utveckling på senaste tiden. Jag har slarvat med cardio nu när jag måste bruka allvar och min skada är läkt. Jag får nog ta mig en funderare, peppa mig och se till att förbättra min förbränning nu om jag ska få resultat sista veckorna! Känner mig stressad som fan över att Axon beach2014 snart är slut och det förväntas något typ av amazing resultat då.
 
Såhär har det sett ut denna veckan, jag försöker ha någon typ av rullande schema men lägger in mage och cardio på dom dagar jag har ont om tid.
måndag: bröst/axlar/triceps
tisdag: lugn löpning 3 km
onsdag: Ben
torsdag: vila
fredag: rygg/biceps
lördag bröst/axlar/triceps
söndag: ben
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: