finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

selfie saturday

Kategori: Dagbok

Hallå gott folk. Hoppas ni har en trevlig helg! Jag försöker i alla fall ha det! Sov till halv 11, bröst/axlar/triceps på gymmet, och en enorm portion biff stroganoff & couscous som pricken över i. 
Nu ska jag putsa fönsterna, ta långpromenad med hundarna i solen, och veckohandla. Träningsrapport vecka 10 imorgon, tänk att det gått halva tiden med Axon beach 2014 redan!? Men jag är nöjd med utvecklingen hittills och ser fram emot andra halvlek. Det härliga är att även om jag inte har en PT sen så kan jag ju fortsätta med samma upplägg hur länge jag vill =)
 
Jag har helt enkelt inte vett nog att skämmas över alla selfies.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: