finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

squats

Kategori: Dagbok

Igår hade jag vilodag eftersom jag hade kvällsmöte. Och idag startade jag dagen med ett stressigt benpass innan jobb. Den brutala hungern är tillbaka! Jag är dödligt hungrig och äter lax med sötpotatis med hysteriska ögon som om det vore chips med dippa! Daddelbollarna är omöjliga att hålla sig borta ifrån. Jag var så hungrig efter jobb så jag faktiskt "fuskade" och tog en grov macka med ost, bara för att orka laga middag!
Jag börjar ju få liiiite ångest nu, jag är anmäld till två lopp i maj och jag har inte sprungit en kilometer på 6 månader! :O Fick nummerlappen till vårruset idag. Panik.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: