finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Veterinären

Kategori: Dagbok

Idag dök det upp några gigantiska skålar med påskgodis på jobb och min hjärna fick nästan kortslutning. Jag är så suuuuuuuugen! Men jag får väl vänta till helgen och äta lite godis eller en kaka när jag ska på påskmiddag hos en släkting. Imorgon kommer brorsan hem till Sverige och jag är ledig från jobb nu i 5 dagar, tjoho!! Nu försöker jag stressa av och varva ner och fatta att jag inte har brottom någonstans. Tycker alltid jag stressar och jäktar för att hinna träna och äta innan klockan blir för mycket!
 
Var hos veterinären lite halv-akut idag med en av hundarna som fått jätteont i nacken. Så nu är man 900 spänn fattigare, och förhoppningsvis hjälper behandlingen =så det bara är nackspärr och inget värre med ryggen!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: