finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

go hard or go home

Kategori: Dagbok

Morgon PW och sedan gröt+kvarg. Hinka celsius och sen gymmet. Nu laga torsk med sötpotatis! Jag mår verkligen så mycket bättre av att hålla igång och få i mig näringsrik mat, jämfört med att sitta och dega framför datorn med skräpmat! Jag har gått upp 5 kg sedan jag slutade på Axon beach2014 för en månad sedan. Jag gick upp typ 3-4 kg direkt första dagarna bara i vätska men jag har fortsatt trycka i mig godis, pasta, bröd och skräpmat. Jag känner hur jag sväller och inte mår bra av det. För min egen skull måste jag verkligen försöka vara hälsosam.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: