finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

she's a lady

Kategori: Dagbok

Jag passar på att klä upp mig medans man kan, när det är varmt ute och har en ursäkt att ha klänning och kjol, och man är solbränd. Jag använder så sällan mina "finkläder" och det är ju synd att aldrig få bära upp dom. Idag tog jag "den lilla svarta" till jobbet just because I could, fredag och allt. Det är skönt att få känna sig lite kvinnlig ibland.

Imorgon ska jag på Big Slap med några kollegor och kompisar, det ska bli skitkul och jag hoppas att jag orkar hålla igång festen i 12 timmar! Man är ju inte ungdom längre ;) Tur man bor typ 50 meter från scenen och kan gå hem när man vill. Ska försöka lista ut vad man ska ha på sig, det kommer bli varmt, svettigt och festivalkänsla. Har köpt en flaska bubbel men sen känner jag att det får räcka med skräpmat och annat skit. Kroppen blir seg och fet och blir inte pigg av tomma kalorier. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: