finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

städar..

Kategori: Dagbok

Nu känner jag mig nästan frisk. Satt ute i solen på lunchen och käkade räksallad på espresso house! Det ska bli sämre väder denna veckan så man får njuta av solstrålarna. Håller på att tvätta, storstäda, diska och laga mat ikväll. Allt jag inte hann i helgen för att jag var bakis.
 
Nu påbörjas renoveringen av fasaden på mitt hyreshus som ska hålla på till jul och ställningsbyggarna har börjat sätta upp byggställning under min balkong. Det begicks ett kallt rån mot två kvinnor på min gata inatt som blev bundna och slagna av tre män, så det känns ju tyvärr inte helt kul när det ställs en trappa upp till min balkong!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: