finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

andra advent

Kategori: Dagbok

Haft en riktig myshelg med filmer och serier, julmarknad, träning och lite småärenden. Imorgon är jag kompledig från jobb och tänkte passa på att ta en liten julklappsrunda. Men jag behöver också en ny hårfön till mig själv eftersom min gamla nästan satte fyr på lägenheten igår. 

Tiden går sjukt snabbt nu fram till jul, redan andra advent. Jag har inte ens julpyntat än. Det är hög tid att börja fundera på julklappar. Det är också bara 7,5 vecka kvar tills jag åker till Thailand på bröllop och det är verkligen hög tid att fundera på formen om man ska känna sig bekväm i shorts och linne. Nu blir det 7 veckors axon diet inför beach 2015! Inte för att jag har ett specifikt mål men jag känner mig jävligt plöfsig just nu och behöver skärpa mig med kosten!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: