finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Lucia

Kategori: Dagbok

Har haft en bra vecka med kost och träning trotts kvällsjobb, gått ner några hekton i alla fall och känt mig piggare.  Var ledig i måndags och passade på att dra ut och hitta nån julklapp. Imorgon är det lucia och då ska jag såklart gå luciatåg på jobb! 

Jag känner mig lite sen med julstämningen som alltid, jag ångrar alltid när julen är över att jag inte bakat och pysslat och pyntat mer! Jag får kanske ta mig ett ryck och engagera mig. Är julledig mellan 24 dec-1 jan så det ska bli jättemysigt att vara ledig 9 dagar i rad, och brorsan kommer hem några dagar också!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: