finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Äta ute

Kategori: Dagbok

Idag kom redan det första "eldprovet" och vi skulle ut och luncha med jobb. Som tur var fanns det mycket att välja på och jag kunde välja min egen sallad med kyckling, medans de andra åt typ 1 meter fläskpannkaka. Jag kan ju inte påstå att det var jättegott utan dressing, men det gick ner. "Tyvärr" har jag ganska ofta sådana situationer i mitt jobb där vi blir bjudna på mat och jag får hoppas att jag lyckas lösa det lika bra som idag.
 
Nu tänkte jag försöka köra lite kondition på cykel eller crosstrainer beroende på hur benet känns när jag kommer dit. Sen ska jag få i mig ännu mer maaaaaat. Har jättesvårt att äta så mycket mat. Börjar känna sockersuget i huvudet nu. Eftersom jag ska jobba kväll två dagar i rad nu så kommer det bli morgon-träning och mer planering med matlådor. 
 
 

Kommentarer

  • Kimpaaaaa säger:

    hejja madde friskt humör! :D Detta kammar du hem! fatta formen när du är klar? My god!! Kötta!!

    2014-02-03 | 22:40:43
  • Malin säger:

    Heja Heja! Detta kommer du fixa! Klart det tar ett tag att komma in i det och jag förstår att det känns trist att gå in i det när kroppen inte fungerar optimalt.

    Jag väntar på mitt program nu, men snart snart är det dags...!

    2014-02-03 | 23:37:21
    Bloggadress: http://malinmas.blogg.se

Kommentera inlägget här: