finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

en dag i taget

Kategori: Dagbok

Ytterligare en dag med frestelser och kämpande. Tvättade och tränade (motionscykel) på morgonen och sen har jag jobbat till sent ikväll. Jag satt med banan, kalkon och nötter när alla andra åt goda mackor.
Jag har känt mig väldigt "lightheaded" idag, kan inte avgöra om det är hunger eller sockersug men troligen det senare. Men det är bara att kämpa på och jag har redan gått ner över ett kilo, så det får ju vara värt det. Jag måste bli av med mitt sockerberoende och det kommer vara tufft som fan några dagar/veckor!!! Jag blev inbjuden på cupcake kväll imorgon men det dök upp en annan grej som var viktigare, så jag undviker den frestelsen!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: