finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matlådor

Kategori: Dagbok

Nu känner jag mig någerlunda förberedd för veckan som kommer. Städat, tvättat, storhandlat för nästan tusen spänn och gjort rent köket efter all matlagning. Har precis gjort klart matlådorna som kommer räcka kanske 4 dagar, shit vad mycket mat jag behöver få i mig. Jag bor ensam men kylen är fullproppad, och då tror jag inte ens maten räcker veckan ut lixom!
 
Har gjort kycklingfärsbiffar med svamp och bakpotatis, kycklingfiléer fyllda med ädelost och kvarg, kassler med kall chilisås, och räksallad med ägg. Min digitala matvåg gick sönder, så mycket som jag överanvände den. Men jag har en manuell våg också även om den inte är lika exakt.
Nu hoppas jag att veckan ska gå smidigt och att jag slipper känna att maten är äcklig och tråkig! =) 
Sötsuget känns mycket bättre nu och jag känner mig relativt pigg och glad trotts att jag är på diet.
Bring it bitch!!!!!!!!!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: