finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Oneheat fat burner Fitnessguru

Kategori: Dagbok

Hade vilodag igår och låg i sängen hela kvällen och kollade på nya avsnitt av Family Guy. Så jäkla skönt att ha en dag där man inte måste iväg och stressa för att hinna med mat och träning. Jag sover så himla gott nu när jag inte äter socker, och min acne börjar läka. 
 
Vikten står fortfarande relativt stilla, jag pendlar mellan 81-82 och känner mig smått förstoppad dagligen. Allt detta kött sätter sig som en propp i magen. Ikväll har jag kört cardio och nu blir det hemmagjord kalkon pizza med mozarella, tomat, ajvar och lök. Himla gott är det.
 
Jag hämtade ut ett paket imorse med Fitnessguru fat burner. Jag kände lite desperat nu när vikten står still att det är värt ett försök, och med tanke på att jag blev rekommenderad av Axon att ta det så får jag väl prova. Jag får väl erkänna att jag är smått skeptisk till att betala flera hundra för kapslar med kryddor och örter. Men jag ger det 1 månad.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: