finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Resultat vecka 3 #Axon

Kategori: Dagbok

Käkade thaibuffé igår och försökt uppskatta hur mycket kött jag tryckte i mig. Gott gott gott! Fyndade lite på en konkursutföräljning och glömde såklart köpa det jag egentligen skulle köpt på stan.
 
Nyss kommit hem från gymmet och ryggpass. Nu måste jag städa, duscha, handla och göra matlådor som vanligt. Här kommer veckans resultat vilket inte är så mycket att hänga i julgranen men man kan inte rasa i vikt varje vecka. Har i alla fall tappat 2 cm på mage och rumpa, det är alltid något...
 
Vikt start: 86,6 kg
Vikt vecka 3: 81,6 kg
= -5,0 kg
 
Mått totalt:
Mage: -10 cm
Lår: -1 cm
Midja: -6 cm
Stuss/rumpa: -9 cm
Bröst: -6 cm
Armar: -2 cm
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: