finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Salladsbar

Kategori: Dagbok

Ikväll blev det lite motionscykel och tacka vet jag dessa nya uppfinningar med salladsbar i butik. Kände inte att jag hade tillräckligt/goda grönsaker hemma för att göra en god sallad så jag köpte lite blandad sallad, toppat med lite bönor, soltorkade tomater, oliver och couscous. När jag kom hem vände jag bara i en burk räkor som jag fyndade för 11 kr på Willys i helgen. Tadaaaaaaaa middag! Och proppmätt är jag nu! 
Imorgon är det fredag, och piss alla hjärtans dag helvete. Jag ska förhoppningsvis bara ta det lugnt i helgen, göra lite ärenden, träna och förbereda nästa veckas matlådor! =)
 
Benet blir värre igen och jag är så galet arg på det. Jag har suttit och ringt min läkare på vårdcentralen hela dagen för att få ett återbesök men ingen har svarat såklart. Om det inte är en muskelinflammation eller bristning så vill jag ju veta vad det är och vad jag kan göra åt det. Är det ischas så är det väl till och med uppmuntrat att träna? Då är det ju bara att kötta på. Men är det en muskelbristning så vill jag ju inte förvärra något! 
 
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Det är ju så drygt när man har ont hela tiden. Hoppas det blir bättre snart!

    2014-02-14 | 11:02:12
    Bloggadress: http://bokeh.blogg.se

Kommentera inlägget här: