finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Treat

Kategori: Dagbok

Redigt pass för bröst/triceps/axlar idag, efter att ha unnat mig min första treat på 2 veckor. Jag ville vänta tills jag släppt mitt sockersug och haft min första träningsrapport innan jag lät mig själv äta något "extra", och det blev lite M Peanuts medans jag tittade på Orange is the new black. Sjukt bra serie by the way, hett tips!!
 
Söndags frukost ;) Hemmagjord pizza med skinka, svamp och fetaost. Kalla det "kylskåpsrensning". Kan inte fatta att jag ätit upp allt jag köpte förra veckan utom några ägg och nån paket bönor. What the fuck. Men nu är kylen full igen. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Så gott och smart med pizza på tortilla! Det får det bli på fredag tror jag bestämt.

    En fråga.. har du kört med några av de kosttillskott du rekommenderats? Jag vet inte hur jag ska göra, har inte bestämt mig!

    Svar: Ja jag käkade kosttillskott redan innan, det vill säga Aminosyror under passet och whey protein efter passet, så det har jag fortsatt med. (Ibland PWO innan pass) Dock har jag inte köpt någon Fatburner som jag blev rekommenderad än men ska nog testa! Sen käkar jag Omega-3, D-vitamin och Magnesium i tablettform som jag gjort länge. Jag blev egentligen bara rekommenderad att fortsätta + eventuellt fatburner.
    Fighter

    2014-02-18 | 16:20:52
    Bloggadress: http://malinmas.blogg.se
  • Malin säger:

    Tack för svar! Jag har beställt aminosyror. Protein efter träning och ibland som mellanmål åt jag innan med. Äter också vitaminer. Har dock inte köpt någon fatburner och har inte bestämt om jag ska göra det heller. Borde nog köpa Omega 3 också kanske.. hmm..

    Svar: Omega-3 är otroligt bra för immunförsvaret. Naglar, hår, hud och främst insidan och alla organ. Gravida rekommenderas ta extra extra omega-3 och det tycker jag låter som ett gott tecken! =)
    Fighter

    2014-02-18 | 21:31:59
    Bloggadress: http://malinmas.blogg.se

Kommentera inlägget här: