finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

back to work

Kategori: Dagbok

Jobbat i två dagar nu efter julledigheten. Helt dött på kontoret, inget att göra heller, det ringer inte och halva stan är stängd. Stack hem lite tidigare och drog till gymmet och körde bröst och triceps/biceps. Jag har ju lovat att köra det oftare, får inte glömma muskelgrupper ju! Ska få hjälp igen i helgen med mina squats och se om jag kan få rätt på dom! Skönt med långhelg nu också! 
Jag satt och räknade på mina sparade semesterdagar osv nu när det är nytt år, och kom fram till att jag har 56 betalda lediga arbetsdagar att plocka ut detta året om jag vill! Det är ju galet mycket, mer än dubbelt jämfört med vad de flesta har! Standard är väl 25 betalda semesterdagar per år i Sverige? Men jag känner på mig att jag kan behöva dom en vacker dag så jag ska försöka spara lite även detta år!
Nu ska jag krypa ner i min gosiga säng och se på film denna sköna fredagskväll =)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: