finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Dizzy

Kategori: Dagbok

Tog en liten powerwalk i solen och hämtade ut mina nya glasögon idag. Och sen stack jag till gymmet för cardio och mage. Jag är inte van vid glasögon eftersom jag bara haft kontaktlinser i 12-13 år. Har precis satt på mig glasögonen och känner mig yr. Känns som att allt flyttar på sig när jag rör huvudet och jag har svårt att bedömma avstånd. Om jag sitter blixtstilla så ser jag ju väldigt skarpt jämfört med linserna, men det känns jättekonstigt. Skumt som fan. Får se om jag vänjer mig, annars får jag be dom göra om dom ju! Man ska ju inte må illa av yrsel på grund av glasögonen. Jag ska ändå dit på återkontroll på onsdag. Typiskt, jag som sett fram emot mina glasögon! =(
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: