finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Gnäll

Kategori: Dagbok

haha jag kan säga idag var INTE min dag! Kunde inte sova på hela natten för att min nässpray var slut och jag fick försöka sova med öppen torr käft för att näsan var helt igentäppt. Min ischias har börjat spöka värre än någonsin och nu har det blivit outhärdligt i helgen. Idag kunde jag knappt gå och började nästan gråta flera gånger när jag var ute med hundarna. (Fast troligen har jag "falsk ischias" eftersom det bara strålar ner till knävecket) Det är värst på morgonen när man är stel i kroppen, men jag stretchar och försöker överleva med smärtstillande. Dessutom har tandköttet runt en visdomstand börjat strula och är svullet och smärtar. Plus att jag har acneutbrott som sällan skådats i halva ansiktet som bara dunkar av inflammation i huden med stora bölder! Nu har jag ovanpå allt fått en sticka i foten som jag inte lyckas få ut själv. Skjuuuuuuuuuut miiiiig! 
Nu ska jag sluta gnälla och gå till gymmet för cardio.....
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: