finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Google is your friend

Kategori: Dagbok

Hur mår alla idag på bakisdagen # 1? Jag mår prima, var bara hemma hos pappa på nyårsmiddag igår och drack bara 1 glas vin. Idag har jag försökt dra ut så mycket som möjligt på min sista lediga dag innan jobb. Men jag ser faktiskt lite fram emot att träffa några trevliga kollegor igen. Jag har ju faktiskt oftast väldigt trevligt på jobb! =)
 
Gjorde ett tungt axelpass idag. Jag är bäst på axelpass, enda pass jag känner att jag är 100% säker på. Men det ska det bli ändring på! Om jag ska vara helt ärlig mot mig själv så blir det ju väldigt mycket rygg, axlar och ben på gymmet. Inte så mycket mage, armar och bröst. Jag måste helt enkelt vidga mina kunskaper och öva på muskelgrupper som jag inte är bekväm med. Jag saknar ju varken tid, motivation eller ork. Resten går väl att googla sig till. Dags att bli grym på alla delar!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: