finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

ischias

Kategori: Dagbok

Nu är all dokumentering gjord inför projektet och jag har bokat in en fettmätning på torsdag. Nu är det snart dags att kicka igång min resa med Axon! Och jag är så redo man bara kan bli! Jag inser att kosten troligen kommer ta hårdast på mig, träningen kommer troligen bara bli kul. Men för synligt resultat finns det inga protester från min sida!
 
Blev biceps och mage ikväll, mina weak spots! Fullproppat på gymmet trotts att klockan var över 20. Inte mitt bästa pass men, jag tog mig dit i alla fall. Idag var min ischias nästan lika illa fast jag grät inte, utan tog starkare smärtstillande. Jag ska höra med min arbetsgivare om det går att få en remiss till sjukgymnast/kiropraktor, för så här kan jag inte hålla på varje morgon! Tar 2 timmar att göra mig klar för jobb eftersom jag knappt kan röra mig. Det var tur att ingen såg mig igår kväll, när jag satt på golvet och rullade rumpan mot en kavel. ;)
 
 
Längtar till sol och bad. Vi planerar in våra semesterveckor på jobb redan nu för 2014, och jag har redan en ny resa planerad =) Denna gången lite mer vältränad än förra gången.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: