finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Läkaren

Kategori: Dagbok

Har varit hos läkaren nu och fått starkare smärtstillande och en 10-dagars kur antiinflammatoriskt. Han trodde att det skulle läka av sig själv och att det bara var en inflammation. Så jag får hoppas att pillerna hjälper och att jag kanske kan återgå till träningen i veckan om jag undviker att träna ben. Om jag kan gå ikväll så ska jag försöka hämta hem hundarna, och jobba som vanligt i morgon. Det börjar redan kännas lite bättre nu med den nya tabletten. =) Förhoppningsvis kan jag kicka igång axon projektet i nästa vecka, han håller på med mitt upplägg nu!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: