finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Lucky girl

Kategori: Dagbok

Sitter och pausar efter middagen, tänkte prova dra lite senare än vanligt till gymmet för att se om det är mindre folk då (brukar vilja få det överstökat tidigt så man kan varva ner innan läggdags men). Funderar och uppskattar alla fina möjligheter som dykt upp i mitt liv under resans gång. Trotts många svåra tider och tuffa år så har jag lyckats resa mig upp varje gång. Känner mig väldigt speciell nu när jag inser att jag blivit utvald av så många människor och fått en så stor chans att lyckas med mitt mål! Kom på att det inte är första gången jag haft en jäkla tur. Jag måste vara grym på att motivera varför jag ska bli vald till vinnare i tävlingar?! För cirka 8 år sedan vann jag en tävling som Pringles hade i sammarbete med MTV. Jag fick shoppa loss för 100 000 kr under 1 dag, med personal shopper (Jean Pierre Barda), limousine och TV-kameror osv. Allt visades på repeat på ett TV-program på MTV i flera veckor, och jag skämdes ihjäl. När man känner sig tjock är det verkligen inte roligt att vara med på TV. Inte för att jag är en uppmärksamhets-typ annars heller. Men ja, både roliga och hemska minnen ;)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: