finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Nervöst nu

Kategori: Dagbok

Klockan 21 på gymmet var ett lyckat koncept, det var väldigt lite folk. Men i gengäld var jag sömnig och seg eftersom jag inte ville ta PWO eller koffein såhär sent på kvällen om jag vill somna. Jag brukar lägga mig nu vid 22 eftersom jag verkar ha ett enormt sömnbehov (9-10 timmar på vardagar och 9-12 timmar på helgen). Jag tränar aldrig efter kl 19 annars. 
 
Körde axlar ikväll, men det kändes inte som vanligt. Jag har börjat dokumentera min träning för att skicka till min PT, och självklart känns allt jag gör tveksamt och otillräckligt. Egentligen kvittar det ju om jag gör rätt eller fel för han ska ändå ändra på det. Men man börjar ändå fundera på om ens eget upplägg är helt åt helvete fel när man ska skicka in det till ett proffs för granskning. Det känns lite som att ställa upp IDOL utan att veta om man kan sjunga. 
 
Men det är bara att köra på som vanligt och låta honom do his thang, work his magic. Ska även skicka in vad jag äter under några dagar och det blir verkligen svårt att inte tänka på vad jag äter. Risken finns ju att jag äter lite nyttigare än vad jag brukar bara för att jag vet att jag blir granskad? Men jag ska försöka låta bli! Ikväll har jag bakat mina "proteinmuffins" = sockerfria banan/keso/kokos muffins som är perfekta att ha som mellanmål när man blir sötsugen! 
 
Varför ser jag så klen och smal ut helt plötsligt? Vart tog alla muskler jag trodde jag hade vägen?
 
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Vad gott det lät! Skulle man kunna få receptet?

    Svar: http://finaldecision.blogg.se/2013/october/proteinmuffins-med-banan-och-kokos.html#trackback
    Fighter

    2014-01-26 | 00:01:59
    Bloggadress: http://malinmas.blogg.se

Kommentera inlägget här: