finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

spikmatta

Kategori: Dagbok

Har suttit i telefonkö till vårdcentralen halva dagen för att försöka få en tid till sjukgymnast. Men när jag äntligen fick tag på dom 17.30 så klickade dom mig, oh yes. Tack för den. Efter 1 timme på spikmattan lyckades jag ta mig till apoteket och köpa Voltaren. Ska smörja på det och se om det bedövar smärtan lite.
 
Idag har jag vilodag och försöker ta igen mig. Imorgon är det dags för min fettmätning, och det känns väl lite nervöst att klä av sig framför nån gladiatorkvinna som ska klämma på mig. Men det ska också bli intressant att få höra siffrorna, och var jag står om 5 månader. Vad som hade varit ännu mer intressant hade ju varit att veta hur hög fett % jag hade för några år sedan?
 
Januari-maj 2012
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: