finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

TGIF

Kategori: Dagbok

Dödstråkigt på jobb när det inte händer något, tack gode gud att det är helg nu!!!! Stack till gymmet i eftermiddag och körde bröst + biceps/triceps. Är helt matt i musklerna nu. Fullt med folk och mycket "nyårslöften" som tog upp onödig plats. Men jag köttade på ändå och brydde mig inte om någon annan. Fokus fokus fokus. Dom håller tyligen på att flytta runt maskiner nu igen. Typiskt också när man precis hade vant sig vid var allt var igen så ändrar dom om! Det är trångt i lokalerna och det blir inte bättre hur dom än flyttar runt skiten. Dom kunde haft 1 rum för cardio, 1 rum för folk som inte egentligen är där för att träna, och sen resten är skitsamma, bara dom slutar flytta runt det så man inte hittar nåt sen!! Pajar min rytm i mina upplägg. 
 
Gillar mitt linne som jag köpte på semestern i Bulgarien i somras, men har inte använt det förrän nu för det är så tight att man ser vad jag åt till frukost! Och ja, jag behöver klippa mig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: