finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

wow

Kategori: Dagbok

Har inte riktigt hunnit smälta nyheten än och tänkt igenom denna förändring som kommer ske. Men det kommer i glädjevågor imellanåt. Försöker formulera i ord vad mitt mål är, det är inte så lätt. Jag kommer i alla fall satsa på det här helhjärtat och låta detta bli mitt liv om det ska bli maxresultat. Det är ju trotts allt en väldigt begränsad period och ett projekt = start och slutdatum. En chans i livet och som dessutom kostar pengar, så jag kommer utnyttja möjligheterna till max självklart! Mitt liv måste bli äta träna sova, repeat. Snacka om att testa vad man går för! Jag känner ingen tvekan alls, det känns väldigt rätt bara. Min akilleshäl är ju definitivt kosten, och jag vet att jag måste följa det strikt för att lyckas. Men jag är taggad och ser fram emot att höra planen för mitt liv närmaste halvåret!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: