finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

andas ut

Kategori: Dagbok

1 dag har gått utan mål, kostschema och träning. Jag känner mig mätt, seg, och svullen. Det kliar i kroppen efter träning och aminosyror. Men det är skönt att känna sig lite fri och öppen för nya saker. Jag ska få hjälp av Axon med kostupplägg där jag kan hålla vikten/öka massa, utan att lägga på mig onödigt fett. Det komiska är att nu när jag får äta vad jag vill så är jag knappt sugen på något, det är för varmt.

Jag känner att jag vill gå tillbaka till mitt 3-split schema som är lättare att få in i min vardag när jag jobbar, ett pass tar mellan 40-60 minuter och det känns ganska lagom. Det är roligare att fokusera på en muskelgrupp i taget dessutom. Jag känner mig nöjd med min storlek och vikt men skulle vilja få mer definition och blir ännu mer tonad i kroppen.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: