finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Goodiebags

Kategori: Dagbok

Har delat ut goodiebags hela dagen i värmen, men hann också med lite lunch och en glass ute. Jag känner mig väldigt matt i kroppen men inte i huvet, jag tror det är värmen som gör en lite slö. Hundarna blir också påverkade och tappar aptit. Jag vaknade med exem på halsen, men jag vet inte om det var från mitt nya H&M halsband eller the body shop parfym-prov eller värmen. Det har lagt sig dock så jag tror inte det var värmeutslag. Har inte orkat träna nu på 3 dagar, men det gör inte så mycket. Jag låter kroppen och själen vila och njuter av att inte känna någon press eller deadline.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: