finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Mittimellan

Kategori: Dagbok

Well, jag blev uttråkad och kunde inte hålla mig borta från gymmet. Har nu startat på nytt med mitt 3-split schema igen och kände vilken jäkla pump jag fick i musklerna med massa kolhydrater i reservsystemet, efter 4 dagars vila. Körde rygg och biceps och kände hur kul det var att få fokusera istället för att köra helkropp! Jag har svårt att hitta någon balans mellan diet och normal, jag har glömt vad jag brukade äta? Inget smakar så gott som jag trodde det skulle göra, samtidigt som jag har svårt att hitta motivationen att laga något "ordentligt". Men nu får jag åka till affären och se vad jag kan skrapa ihop til middag.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: