finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Mjukstart, not

Kategori: Dagbok

Tillbaka på jobb idag, ganska overklig känsla! Tillbaka till ansvar, måsten och ångestfyllda telefonsamtal. Det första som smäller ner på mitt bord är ett samtal på engelska som ingen vill ta i, och en radiointervju. Yes heja mjukstart. Jag har redan bokat upp hela morgondagen med möten. Flera helger, kvällar, heldagsutbildningar och konferenser i höst. Blä.

När jag kom hem fick jag sån panikmensvärk så jag inte kunde röra mig utan att hyperventilera. Trotts att jag tar 2 alvedon var 4e timme så kunde jag inte räta på mig utan att nästan svimma och kallsvettas. När smärtstillande börjat verka tog jag mig till affären och lagade sen middag till pappa och hans fru innan jag hämtade dom från flygplatsen. Vi käkade och dom var trötta och hungriga men glada att vara tillbaka i Sverige. Jag är också helt matt nu på alvedon och smärta. Ska lägga mig tidigt och hoppas man kan sova i värmen...
 
Pigg- not
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: