finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

fullt upp

Kategori: Dagbok

Har verkligen haft fullt upp denna långhelgen och inte ens hunnit blogga! Jag hann inte mäta mig imorse så jag gör det imorgon istället. Vikten stod igår på 74,9 och idag (efter fuskmåltid-deluxe med pasta med bröd, cheesecake, tårta och nån godisbit) på 75,3 kg.
 
Igår blev det både klänningsprovning, lunch (cheatmeal) och middag med gäster hos pappa hela kvällen. Idag hann jag med ett hårt träningspass innan vi åkte och hälsade på valpar efter min ena hund. Nu ska jag försöka göra lite middag och åtminstone någon matlåda. Jag är helt slut i rutan men nöjd att jag hunnit med så mycket kul i solen! =)
 
 
 

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Kämpar själv på med att gå ned 30kg. Från 85 till 55. Har gått ned så många gånger och varit så nära på att nå mina mål för att sedan gå upp allt igen och ännu mer till och med. För några veckor sedan påbörjade jag en ny resa igen och denna gång känns det som att det kommer hålla. Försöker jobba mycket mentalt också och inte bara fysiskt och det är det svåra. Hur som helst, jag gick in på din blogg som jag följer och läste igen "Viktnedgång på 45 kg and counting" och bara tänkte: WOOOOOWWWWW! Vet du hur fantastisk du är!? Vilken bedrift det är. Det är fan inte enkelt att gå ned som du gjort och så fortsätta som du gör. Du är en människa att se upp till, att beundra - du är en förebild. Glöm aldrig bort hur jävla bra du och vilken kämpa du är! Jag hejar på dig. Du är grym!

    Svar: Tack så mkt =) Det betyder jättemycket att höra =)
    Fighter

    2014-06-02 | 09:52:50

Kommentera inlägget här: