finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

kyrkogården

Kategori: Dagbok

Idag skulle min mamma fyllt 55 år om hon hade levt. Hon dog för 9,5 år sedan när jag precis fyllt 19. Så idag efter jobb åkte jag direkt ut till kyrkogården och satte blommor på minneslunden. Det är galet hur snabbt tiden går och samtidigt hur allt kan kännas som igår. 

Nu ska jag laga middag och sen dra ut på en joggingrunda. Jag känner mig inte helt på topp idag mentalt trotts att jag fått en massa komplimanger på jobb om hur vältränad och slank jag har blivit. Jag känner mig svullen och har mensvärk och vill bara få mensen överstökad nu innan jag ska åka på solsemester. Men den kommer ju aldrig och jag har haft ont i en vecka!  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: