finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Resultat vecka 18 #Axon

Kategori: Dagbok

Vikt start: 86,6 kg
Vikt vecka 18: 73,7 kg
= -12,9 kg
 
Mått totalt:
Mage: -18 cm
Lår (höger): -9 cm
Midja: -14,5 cm
Stuss/rumpa: -14 cm
Bröst: -11 cm
Arm (höger): -4,5 cm
 
Vikten har rasat 1,6 kg denna veckan och jag vet inte vad jag gjort rätt? Tappat i omkrets på lår, midja, bröst och arm. Jag hade hellre tappat på magen men jag är tacksam för vad jag får. Med tanke på hur kort tid jag har kvar så är allt resultat positivt! 
Har precis tryckt i mig bröd som veckans cheatmeal, och ska strax iväg på ett gympass med pump i musklerna. Har sovit skitdåligt inatt efter ett skräckfilms marathon med en kompis! Jag har problem med min pollenallergi, det kliar, rinner och svullnar i ögonen. Men nu kör vi plattan i mattan fram till resan!
 
                             Vecka 18                                                    Start
 
 
 
 

Kommentarer

  • Kimpaaaaa säger:

    Kan vara saker som du inte kan påverka :) som vätske-släpp och liknande. Kroppen släpper ju såklart inte på fett/vätska/osv jämnt under hela perioden. tex. om du kör ihjäl dig på cardio sista dagen så kanske du går upp lite pga vätskebildning (musklerna kan stressas och därför generera vätska). Dagarna innan tävling kör man ingen cardio t.ex just av den anledningen! Sluta kanske med träning dagen innan sista invägning så musklerna har fått chans att tömma ut vätska och vila dig i form? :) Wohooo så nära nu!!

    2014-06-09 | 23:10:22

Kommentera inlägget här: