finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

4%

Kategori: Dagbok

Hmmmmmmm....resultatet från kalipermätningen har kommit och den visar från 32% till 28% på 8 veckor, det vill säga en minskning med 4% kroppsfett. Ska man vara nöjd? Tja jag har inte så mycket val! Jag hade trott och hoppats på mer men det är bara att lita på siffrorna! Jag hade sett fram emot att ligga runt 25% och få vara "normalvikt" för en gångs skull. 
 
 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Men du har gått ner ganska mycket i fettprocent! Du får ju ändå se varje steg som ett steg i rätt riktning! Och även när Axon är slut så går det ju att fortsätta på samma sätt! :)
    Jag hoppas också på en nedgång men har som tur var 4 veckor kvar tills det är dags.. det behövs efter att ha varit sjuk i nästan två!

    Svar: Ja det är svårt att veta vad fettprocent egentligen innebär och vad som är rimligt att tappa på kort tid. Det säger iaf inte mig så mycket med siffror? Absolut kan man fortsätta efter att projektet är slut =) Men jag kommer nog ta ett litet break eftersom jag kommer ha semester precis då och ska utomlands. Kan vara skönt att släppa allvaret lite. Lycka till på din mätning!
    Fighter

    2014-03-31 | 18:24:14
    Bloggadress: http://malinmas.blogg.se

Kommentera inlägget här: