finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Bilen

Kategori: Dagbok

Efter en låååång dag i väntan på att bilen skulle bli klar på verkstan, blev jag nästan fullkomligt ruinerad pga ett rostigt avgassystem. Men den gick igenom besiktningen sen och jag blev lättad. Det är ju väldigt bekvämt med egen bil och det kanske kan vara värt några tusenlappar här och där... Under tiden jag väntade lyckades jag köpa en ny hundbädd, ett par nya byxor och två tröjor, en träningstopp och en massa Celsius till superpris!
 
Jag kom lite sent på mina måltider eftersom jag var på språng men hade med mig banan och en Questbar. När jag kom hem tryckte jag i mig lite kvarg och drog till gymmet för bröst och axlar. Fett nöjd att jag gjorde ett bra pass trotts att jag är fullkomligt slut efter denna dag!! För att kompensera för både lunch och middag fick jag trycka i mig REJÄLT med köttbullar och potatis. Fyfan vad mätt jag är nu!............äntligen heeeeeeeeeeeeeelg!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: