finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

extra benpass

Kategori: Dagbok

Vaknade på ovanligt bra humör idag, gick upp lite tidigare och la lite extra tid på sminket och håret. Kändes på topp idag, glad och positiv =) Körde lite snabb spinning ikväll, och lagade spaghetti köttfärsås på det. Imorgon ska jag jobba sent, ska hålla i en utbildning på kvällen, så jag ska ta mig ett benpass på morgonen! Jag känner att jag får ta igen det jag missade första veckorna med skadan... Benpassen tar väldigt lång tid och därför är det "lätt hänt" att det blir 2 bröst/axel pass och 2 rygg/arm pass per vecka, men bara 1 benpass. Och det är ju dumt när det är benen och rumpan som jag vill utveckla mest. Men jag kan inte heller köra 2 benpass på helgen för då hinner inte musklerna återhämta sig. Så det blir rövslakt imorgon bitti, och alla matlådor är förberedda. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: