finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Hets

Kategori: Dagbok

Idag har dagen känts extreeemt ovanligt lång. När klockan var 15 kändes det som sent på kvällen trotts att solen sken. Det kändes verkligen som att arbetsdagen aldrig ville ta slut. Men det händer mycket just nu, vi ska få en ny chef och idag fick vi träffa hen för första gången. 
Ikväll var det inte lätt, men jag tog mig till gymmet motvilligt och körde 30 min spinning lite halvsegt och gick sen lättad därifrån och köpte Påskmust light. Hade egentligen behövt en vilodag men känner lite skuld om jag inte planerat att vila.
Jag har rapport till axon på söndag och vill helst göra bra ifrån mig även denna gång. Jag känner att veckorna rinner iväg och är rädd att jag ska nå en platå. Lite mentalt stressad är jag, lite onyttigt besatt kanske. Det känns i alla fall väldigt hårt mentalt just nu, jag är trött, sugen på annan mat och har svårt att ta till mig resultatet mentalt. Jag är nöjd med mina framsteg, men känner press att vara "bäst i klassen". Press som jag inte alls tycker om när det gäller hälsa, för det är inte hälsosamt att vara stressad.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: