finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Monday

Kategori: Dagbok

Ny vecka och starka tag. Cardio idag, och "extra benpass" imorgon. Benpassen förbränner maximalt så jag tänkte hinna med två stycken innan fettmätningen på söndag. Jag ska försöka sköta veckan exemplariskt för att känna att jag gjort allt innan delmålet. Jag jobbar tyvärr hela lördagen så det blir nog vilodag då. Imorgon jobbar jag kväll så då passar jag på att ta lång morgonträning.
 
Där var så otroligt mycket folk på gymmet ikväll. En måndag kväll, folk har frossat hela helgen, beach 2014 börjar närma sig med stormsteg, och folk valfärdar till gymmet! Folk satt på golvet i väntan på någon ledig plats. Ventilationen var kvävande och vartenda yta upptagen. Jag förstår inte ens hur det är möjligt att träna ett normalt pass när det är så mycket folk? Min "UNDAN ELLER VÄCK" attityd går inte alltid hem, speciellt inte bland andra brudar. Speciellt inte bland "silikon-blonderade-better bodies-camo tights-åh nej min mascara"-brudar. 
 
För att undvika värsta folkstormen brukar jag tyvärr få göra ungefär såhär och fokusera på helgpassen:
Måndag: vila
Tisdag: cardio, eller morgonträning om möjligt, rygg eller benpass
Onsdag: bröst/axlar (tack vare friskvårdstimme)
Torsdag: cardio+mage
Fredag: bröst/axlar (slutar tidigare på fredagar)
Lördag: ben
Söndag: rygg/armar
 
Vad vill ni helst se i bloggen förresten, vad är mest intressant? Mat och recept tips? Före/efter bilder? Träning? Selfies? Inspirations bilder? =) 
 
Mellanmål: jordgubbar med kvarg och finn crisp med Philadelphia sweet chili

Kommentarer

  • Elin säger:

    Före/efterbilder och inspirationsbilder/selfies! ^^

    2014-03-25 | 18:01:47
    Bloggadress: http://bokeh.blogg.se
  • Erica säger:

    Du är så grym, skulle därför vilja påstå att dina selfies, före/efter bilder och inspirationsbilder är samma sak :) fortsätt på samma spår, älskar bloggen som den är.


    Svar: Tack vad glad jag blir =D
    Fighter

    2014-03-26 | 00:04:56

Kommentera inlägget här: