finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

PB

Kategori: Dagbok

Friday, stressig jobbdag och avslutades med ett tungt telefonsamtal som nästan gav mig migrän. Iväg till gymmet och där vände mitt humör till det bättre! Tog personbästa i flera moment, bland annat benpress, trotts att jag inte är helt hundra bra i min skada än. Och efter en del youtube tittande tror jag att jag fick till en bra teknik på marklyft.
 
Känner mig slankare och slankare. Starkare och starkare! Tappar alla kläder och när jag tittar ner på kroppen blir jag ibland lite paff, var är mina stora bröst och min plöffsiga mage? Den var ju här alldeles nyss. När jag vänder mig på natten undrar jag vad det hårda obekväma är för något, mitt höftben som tittar fram. Visste knappt att jag hade höftben. Jag har aldrig varit såhär slimmad förmodligen. Jag har vägt mindre (när jag va 16-17 år) men jag har alltid haft mycket fett samlat runt mage och höfter. Att det bara är vecka 5 med Axon och känns såhär bra är fantastiskt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: