finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Resultat vecka 6 #Axon

Kategori: Dagbok

Tappat ytterligare 1-3 cm på lår, bröst och rumpa denna veckan. Jag har inte känt så stor skillnad denna veckan på kroppen. Jag har varit hungrig, trött och ofokuserad på träningen. Jag har varit väldigt sötsugen och fokuserat på att stilla det på olika sätt. Och kanske man blir lite bortskämd att hela tiden tappa vikt så man förväntar sig för mycket. Men några hekton till har jag tappat.
 
 
 

Vikt start: 86,6 kg
Vikt vecka 6: 79,2 kg
= -7,4 kg
 
Mått totalt:
Mage: -15 cm
Lår: -5 cm
Midja: -10 cm
Stuss/rumpa: -11 cm
Bröst: -8 cm
Armar: -3 cm
 
Ett litet smakprov på vad som har hänt på 6 veckor.
Inte exakt samma vinkel men man ser skillnad.
  
 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    Sick! Du ser verkligen FAB ut!

    Svar: Thanx =)
    Fighter

    2014-03-16 | 18:16:55

Kommentera inlägget här: