finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

rövslakt

Kategori: Dagbok

Tredje benpasset på 7 dagar och det känns att jag blir starkare och säkrare. Kände mig jävligt taggad idag trotts att jag inte är lika stark på morgonen innan jag fått i mig mat. Imorgon är det dags för träningsrapport vecka 7. Bara en vecka kvar till min första uppföljnings-fettmätning och jag ska försöka maxa denna veckan... Beroende på % resultatet kommer Axon möjligtvis ändra lite i mitt upplägg. 
Jag känner hur självförtroendet blir bättre (åtminstone nu när jag inte har PMS-vecka) i takt med att fettet faller av och igår köpte jag en tröja i strl 36/38 och byxor i strl 40!!!!! *hold up whaaaat* Det är samma storlek jag hade när jag var 16-18 år och på den tiden hade jag världens bästa självförtroende, kanske lite för mycket självförtroende! Ja det är skoj framsteg och jag har trotts allt 13 veckor kvar med Axon!
Idag tänkte jag njuta av vårvädret, baka fler daddelbollar och kanske laga nån god middag och kolla på film.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: