finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Saturday

Kategori: Dagbok

Har försökt njuta av min lördag trotts att jag börjar känna PMSen komma smygande, osäkerheten och den dåliga självkänslan i huvudet. Stack för att göra något ärende som jag skjutit upp nu i en månad. Inhandlade äntligen en träningsjournal som jag egentligen borde börjat med dag 1 med axon men har inte hunnit köpa en. Det är ju jävligt bra att hålla koll på hur man utvecklas och blir starkare. Jag tar lätt 3-10 kg mer nu, beroende på övning, på bara någon vecka.
  
Har också behövt lite nytt smink men det är så jäkla dyrt och tråkig utgift. Men nu fick jag ta mig i kragen när det nästan är slut. Jag provade några jeans också eftersom jag tappar alla mina kläder nu, men hittade inga fina så jag sket i det. Såg en jättefin bikini på H&M men vågade inte köpa med tanke på att jag inte vet vilken storlek jag har i sommar. Har kollat på en fin Disney film (Frost/Frozen) ikväll och nu ska jag fixa en liten lyxmiddag till mig själv- pepparstek med klyftpotatis! *mmmm*
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: