finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

time flies

Kategori: Dagbok

Igår hade jag ett tungt möte till sent på eftermiddagen, trotts att det va fredag, och somnade när jag kom hem. Blev en extra vilodag helt enkelt. Har nyss varit och kört rygg.
 
Håller på att titta på en resa till sommaren. Det känns så långt borta men ändå så nära. Tänk att jag redan hållt på i 4 veckor med Axon? Visst det är 4 månader kvar men jag får lite panik av att tiden går så snabbt. Tänk om jag inte får de resultat jag hoppas på. Tänk om jag inte tränar tillräckligt hårt, tänk om jag gör fel och bara tror att jag är duktig? Tänk om jag bara inbillar mig att jag ser slankare ut? Försöker tysta panikkänslorna och lita på processen. Imorgon ska jag skicka in min andra rapport. Om 3-4 veckor ska jag göra en ny fettmätning och se hur långt jag har kommit.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: