finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Vapiano

Kategori: Dagbok

Igår hade jag vilodag men blev fett uttråkad. Bestämde mig för att testa om jag kunde promenera raskt nu, eftersom mitt ben har känts bättre och jag har kunnat träna ben relativt bra. Tog en 50 minuters rask kvällspromenad med en av hundarna och det gick prima! Även om det inte gick lika snabbt som det gör när jag är helt bra, så duger det bra! Ska försöka införa dagliga powerwalks nu. Jag behöver boosta min förbränning!
 
Idag var vi på Vapiano med jobb och jag fick testa deras sallad. Åh vad jag trånade efter pasta och pizza. Men salladen var faktiskt jättegod också. Lamm med mozarella, rödbetor och balsamvinäger. Är hemma en sväng från jobb och väntar på att hantverkarna ska fixa i mitt badrum. Hoppas det reder ut sig nu så att jag får ordentligt vattentryck. Tänk att det ska ta 1 år och 4 månader innan man kan få lagat en sån enkel sak, trotts helrenovering.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: